Marušić, A. (2024). Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, Ana. "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, Ana. "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić, A. (2024). 'Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
Marušić A. Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486
A. Marušić, "Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:554486