Vladić, N. (2015). VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477
Vladić, Nikola. "VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477
Vladić, Nikola. "VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477
Vladić, N. (2015). 'VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477
Vladić N. VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477
N. Vladić, "VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:539477