Medvedec, I. (2024). Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786
Medvedec, Ines. "Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786
Medvedec, Ines. "Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786
Medvedec, I. (2024). 'Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786
Medvedec I. Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786
I. Medvedec, "Analiza tržišnih udjela vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj pomoću Google Trends", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817786