Bartol, H. (2024). Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372
Bartol, Hrvoje. "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372
Bartol, Hrvoje. "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372
Bartol, H. (2024). 'Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372
Bartol H. Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372
H. Bartol, "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju u maloprodaji prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:007372