diplomski rad
Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, Lovro
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Matijević, L. (2024). Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, Lovro. "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, Lovro. "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, L. (2024). 'Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević L. Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

L. Matijević, "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577