prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:886683

Ćužić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ćužić, M. (2016). Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683

Ćužić, Martina. "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683

Ćužić, Martina. "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683

Ćužić, M. (2016). 'Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683

Ćužić M. Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683

M. Ćužić, "Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:886683