prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:352264

Radović, Marina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Radović, M. (2024). Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264

Radović, Marina. "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264

Radović, Marina. "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264

Radović, M. (2024). 'Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264

Radović M. Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264

M. Radović, "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264