Todorić, Z. (2016). Upravljanje markom destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102
Todorić, Zvonimir. "Upravljanje markom destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102
Todorić, Zvonimir. "Upravljanje markom destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102
Todorić, Z. (2016). 'Upravljanje markom destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102
Todorić Z. Upravljanje markom destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102
Z. Todorić, "Upravljanje markom destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882102