prikaz prve stranice dokumenta Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:820618

Huzak, Nika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Huzak, N. (2024). Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618

Huzak, Nika. "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618

Huzak, Nika. "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618

Huzak, N. (2024). 'Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618

Huzak N. Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618

N. Huzak, "Ambalaža kao promotivni element unaprijeđenja prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:820618