Vuinac, K. (2024). Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, Karlo. "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, Karlo. "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac, K. (2024). 'Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
Vuinac K. Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954
K. Vuinac, "Istraživanje uloge fizičkih obilježja prodajnog okruženja u odlučivanju o kupnji odjeće pripadnika Z generacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111954