diplomski rad
Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:577376

Mrvoš, Anamaria
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Mrvoš, A. (2024). Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376

Mrvoš, Anamaria. "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376

Mrvoš, Anamaria. "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376

Mrvoš, A. (2024). 'Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376

Mrvoš A. Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376

A. Mrvoš, "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376