prikaz prve stranice dokumenta Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, Antonija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Crnogorac, A. (2024). Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac, A. (2024). 'Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

Crnogorac A. Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712

A. Crnogorac, "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712