Pandžić, M. (2015). Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297
Pandžić, Mario. "Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297
Pandžić, Mario. "Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297
Pandžić, M. (2015). 'Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297
Pandžić M. Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297
M. Pandžić, "Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:771297