diplomski rad
Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, Antea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kotarac, A. (2024). Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, Antea. "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, Antea. "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac, A. (2024). 'Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

Kotarac A. Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003

A. Kotarac, "Motivi i vrjednujući kriteriji potrošača za kupnju održivih luksuznih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188003