Novak, M. (2024). Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788
Novak, Mihaela. "Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788
Novak, Mihaela. "Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788
Novak, M. (2024). 'Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788
Novak M. Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788
M. Novak, "Važnost utjecajnih osoba na društvenim mrežama u izgradnji marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814788