Matijević, M. (2015). Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054
Matijević, Manuela. "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054
Matijević, Manuela. "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054
Matijević, M. (2015). 'Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054
Matijević M. Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054
M. Matijević, "Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982054