Galović, L. (2024). Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755
Galović, Lana. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755
Galović, Lana. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755
Galović, L. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755
Galović L. Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755
L. Galović, "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755