prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:909755

Galović, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Galović, L. (2024). Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755

Galović, Lana. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755

Galović, Lana. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755

Galović, L. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755

Galović L. Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755

L. Galović, "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu ekoloških proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909755