prikaz prve stranice dokumenta Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:974420

Matković, Anita
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Matković, A. (2024). Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420

Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420

Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420

Matković, A. (2024). 'Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420

Matković A. Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420

A. Matković, "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420