prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:316808

Galović, Lovro
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Galović, L. (2024). Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808

Galović, Lovro. "Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808

Galović, Lovro. "Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808

Galović, L. (2024). 'Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808

Galović L. Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808

L. Galović, "Utjecaj tehnoloških inovacija u maloprodaji na potrošačke odluke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316808