prikaz prve stranice dokumenta Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:245690

Blažić, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Blažić, M. (2024). Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690

Blažić, Matea. "Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690

Blažić, Matea. "Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690

Blažić, M. (2024). 'Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690

Blažić M. Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690

M. Blažić, "Učinci digitalne transformacije u maloprodaji na tradicionalne prodajne kanale", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245690