prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:337786

Jurina, Ema
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jurina, E. (2024). Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786

Jurina, Ema. "Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786

Jurina, Ema. "Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786

Jurina, E. (2024). 'Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786

Jurina E. Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786

E. Jurina, "Utjecaj TikTok-a na maloprodaju kozmetičkih proizvoda mikro i malih poduzetnika", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:337786