Vulić, L. (2024). Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635
Vulić, Lea. "Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635
Vulić, Lea. "Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635
Vulić, L. (2024). 'Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635
Vulić L. Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635
L. Vulić, "Uloga privlačnosti atmosfere u prodavaonicama različitih formata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:485635