Miličić, T. (2024). Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793
Miličić, Tomislav. "Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793
Miličić, Tomislav. "Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793
Miličić, T. (2024). 'Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793
Miličić T. Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793
T. Miličić, "Prodaja kao strategija upravljanja djelomično naplativim i nenaplativim kreditima u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:515793