diplomski rad
Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:543160

Stjepanović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Stjepanović, A. (2024). Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160

Stjepanović, Ana. "Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160

Stjepanović, Ana. "Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160

Stjepanović, A. (2024). 'Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160

Stjepanović A. Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160

A. Stjepanović, "Automatizacija kreiranja digitalnih sadržaja u marketingu putem strojnog učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543160