diplomski rad
Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:825364

Severec, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Severec, K. (2024). Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364

Severec, Karlo. "Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364

Severec, Karlo. "Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364

Severec, K. (2024). 'Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364

Severec K. Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364

K. Severec, "Utjecaj karakteristika potrošača na kupovinu ekološko proizvedenog namještaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:825364