Filipović, M. (2024). Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896
Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896
Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896
Filipović, M. (2024). 'Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896
Filipović M. Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896
M. Filipović, "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896