Sakić, L. (2024). Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, Lucija. "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, Lucija. "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić, L. (2024). 'Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
Sakić L. Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422
L. Sakić, "Važnost digitalnog marketinga u razvoju start-up poduzeća u industriji događanja u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:611422