diplomski rad
Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, Anđela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kulaš, A. (2024). Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, A. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš A. Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

A. Kulaš, "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783