prikaz prve stranice dokumenta Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, Bruna
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Pejić Dragović, B. (2024). Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, Bruna. "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović, B. (2024). 'Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

Pejić Dragović B. Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598

B. Pejić Dragović, "Percepcije gledatelja o sponzorstvima i sponzoriranom sadržaju na eSport natjecanjima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:698598