diplomski rad
Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:681568

Duh, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Duh, L. (2024). Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568

Duh, Laura. "Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568

Duh, Laura. "Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568

Duh, L. (2024). 'Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568

Duh L. Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568

L. Duh, "Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681568