Kaić, M. (2024). Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942
Kaić, Matija. "Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942
Kaić, Matija. "Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942
Kaić, M. (2024). 'Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942
Kaić M. Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942
M. Kaić, "Primjena analize velikih podataka u segmentaciji klijenata i personalizaciji bankovnih usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178942