prikaz prve stranice dokumenta Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom
Rad dostupan nakon 2026-10-03
diplomski rad
Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:730929

Kolar, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kolar, P. (2024). Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929

Kolar, Petra. "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929

Kolar, Petra. "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929

Kolar, P. (2024). 'Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929

Kolar P. Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929

P. Kolar, "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929