prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:818818

Murgić, Davor
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Murgić, D. (2024). Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818

Murgić, Davor. "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818

Murgić, Davor. "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818

Murgić, D. (2024). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818

Murgić D. Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818

D. Murgić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818