Mavračić, M. (2024). Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318
Mavračić, Maja. "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318
Mavračić, Maja. "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318
Mavračić, M. (2024). 'Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318
Mavračić M. Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318
M. Mavračić, "Umjetna inteligencija i baze podataka u marketingu : empirijsko istraživanje stavova stručnjaka o primjenama te izazovima umjetne inteligencije i baza podataka u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:619318