diplomski rad
Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:864745

Gavran, Petar
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gavran, P. (2024). Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745

Gavran, Petar. "Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745

Gavran, Petar. "Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745

Gavran, P. (2024). 'Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745

Gavran P. Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745

P. Gavran, "Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:864745