doktorski rad
Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:871581

Pavić, Eva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Pavić, E. (2024). Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581

Pavić, Eva. "Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581

Pavić, Eva. "Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581

Pavić, E. (2024). 'Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581

Pavić E. Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581

E. Pavić, "Dimensions and determinants of the ethical consumer behavior in e-commerce", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:871581