Dorotić, T. (2015). Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić, T. (2015). 'Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
Dorotić T. Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244
T. Dorotić, "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244