Krapljan, I. (2015). Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305
Krapljan, Ivana. "Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305
Krapljan, Ivana. "Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305
Krapljan, I. (2015). 'Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305
Krapljan I. Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305
I. Krapljan, "Naknade menadžmentu kao mehanizam korporativnog upravljanja u telekomunikacijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:622305