prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Galić, A. (2015). Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, Anamarija. "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić, A. (2015). 'Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

Galić A. Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061

A. Galić, "Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468061