Ivanković, M. (2015). Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529
Ivanković, Marija. "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529
Ivanković, Marija. "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529
Ivanković, M. (2015). 'Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529
Ivanković M. Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529
M. Ivanković, "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529