Slamar, M. (2015). Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258
Slamar, Mihaela. "Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258
Slamar, Mihaela. "Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258
Slamar, M. (2015). 'Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258
Slamar M. Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258
M. Slamar, "Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133258