prikaz prve stranice dokumenta Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:852052

Novak, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Novak, S. (2015). Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, Sanja. "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, Sanja. "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, S. (2015). 'Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak S. Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

S. Novak, "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052