Sažetak | Ovaj diplomski sastoji se od tri glavna dijela, teorijski dio, anketno istraživanje i primjer
modela primjene elektroničkog poslovanja u prodaji ekološki proizvedenog mlijeka putem
Interneta.
Elektroničko je poslovanje suvremeni oblik organizacije poslovanja koji podrazumijeva
intenzivnu primjenu informatičkih i, posebice, internetskih tehnologija u svim ključnim
odnosno jezgrenim poslovnim funkijama. Elektroničko poslovanje je primjenjivo u svim
poslovnim djelatnosima. Neke od tih djelatnosti su sljedeće:on-line prodaja vlastitih dobara i
usluga, elektroničko trgovanje, on-line zabava i rekreacija, elektroničko bankarstvo i on-line
,financijske transakcije,elektroničko izdavaštvo i nakladništvo. Elektroničko trgovanje pruža
mogućnost brojnih modela koje poduzetnik može primjeniti u internetskom gospodarskom
prostoru vezanih za prodaju proizvoda i usluga.
Za potrebe ovoga rada proveo sam anketu koja je obuvatila 233 osobe. Cilje ankete je bio
utvrđivanje navika vezanih uz internet kupovinu te korištenje informacijsko komunikacijske
tehnologije općenito, kupovinu prehrambenih proizvoda poput mlijeka, zdrave prehrane,
korištenju mobilnih aplikacija i to sve u cilju utvrđivanja mogućnosti i smjernica za provedbu
poslovnog modela. Podaci iz provedene ankete nam govore puno zanimljih činjenica kao npr.
82,83% ispitanika je obavilo kupovinu putem interneta, najčešće kupuju obuću,odjeću i
modne dodatke, zatim analizu brojnih utjecaja koji pozitivno utječu na njih prilikom kupovine
puput domaćeg proizvoda, eko-standarda i slično. |