prikaz prve stranice dokumenta Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:382763

Pelko, Zvonimir
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Pelko, Z. (2015). Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763

Pelko, Zvonimir. "Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763

Pelko, Zvonimir. "Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763

Pelko, Z. (2015). 'Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763

Pelko Z. Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763

Z. Pelko, "Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:382763