prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, A. (2015). Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana. "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana. "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, A. (2015). 'Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak A. Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

A. Bošnjak, "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255