Benzon, M. (2015). Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615
Benzon, Martina. "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615
Benzon, Martina. "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615
Benzon, M. (2015). 'Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615
Benzon M. Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615
M. Benzon, "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615