prikaz prve stranice dokumenta Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Švenda, Ž. (2015). Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Ž. (2015). 'Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda Ž. Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Ž. Švenda, "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795