Virovac, K. (2016). Strategija distribucije luksuzne modne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294
Virovac, Katarina. "Strategija distribucije luksuzne modne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294
Virovac, Katarina. "Strategija distribucije luksuzne modne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294
Virovac, K. (2016). 'Strategija distribucije luksuzne modne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294
Virovac K. Strategija distribucije luksuzne modne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294
K. Virovac, "Strategija distribucije luksuzne modne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962294