prikaz prve stranice dokumenta Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:899906

Biljak, Donna
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Biljak, D. (2015). Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906

Biljak, Donna. "Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906

Biljak, Donna. "Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906

Biljak, D. (2015). 'Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906

Biljak D. Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906

D. Biljak, "Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906