prikaz prve stranice dokumenta Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Pokorni, S. (2015). Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, Sanja. "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, Sanja. "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, S. (2015). 'Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni S. Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

S. Pokorni, "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727